i.4. Gideon Retief VON WIELLIGH, geb. 20/03/1948

i.4.  Gideon Retief (Gees), geb. 20/03/1948.

Gideon Retief was die seun van Johannes Lodewickus von Wielligh 
en Susanna Josina Boshoff.


 



















Herinneringe uit die webblad van Von von Wielligh:

Ek het hom, my jongste broertjie, altyd maar net geken as Geesie.

Nadat jy derde plek gehaal het met Hoogenhout se landloop (5myl), dit was 'n prestasie. Jy het kwansuis vir Aasvoel gewag, (Dit is waar, spanwerk en getroue vriendskap kom voor faam), Vir ons is ingeprent dat jy niemand kan of mag vertrou nie. Lonely Buffalo het by my ingeprent.  Do what you do do well. Met genade en Ma San se vertroue en aanmoediging kon ek in 1963 na die S.A Atletiekkampioenskappe (die beste van die land), vir my was dit 'n swak dag derde (3) nadat ek alle records oral en in ander provinsies gebreek het, selfs die van bestaande Springbokke.  Daardie ondervinding het die steen vir my gelê dat alles nie uit jouself kom nie.  Be master of your own soul slegs waneer Onse Liewe Vader jou hand neem. 

By die ou stal waar ons met die hande gemelk het (jy het my in die begin gehelp) was jy en Lonely Buffalo by die melk inweeg en sif weer in 'n argument gewikkel oor die liefde. Sy stelling was n man het nie werklike liefde nie want sy liefde strek net totdat hy sy broek op trek. Toe jy my opmerk het jy hom probeer stilmaak om te sê hier is kinders. Daarop antwoord hy:   “Hulle moet ook leer”. Was hy reg oor die liefde? Miskien het hy te veel bitterheid in hom gehad.

G R von Wielligh met sy Vleis Marinos

Ek het geleef vir my diere hulle was my absoluut ALLES.  In die dorp was ek amper van my kop af.  Sonder my diere was die grootste straf wat iemand ooit mag oorkom. Ek is vandag nog baie baie hartseer n deel van my lewe is gone. Van dag weet ek dat ek nooit daaroor sal kom nie. Ek is besig met n oorsig van my Stoeterye. Wees verseker dit was van die beste in die wereld want ek het slegs die beste semen ingevoer. Ook die beste ramme. Tans is ek met n projek besig wat my gaan in staat stel om weer met vee aan te gaan. Die Kaffers het links en regs grond gekry wat hulle nie kan bewerk nie. Daar is omtrent 8000miljard Doll    beskikbaar vanaf die buiteland vir Grondhervorming (ons mag mos nie Zim se pad volg nie) Ek het nou n paar kaffers gehelp om grond verniet te kry maar ek moet optree as hulle raadgewer/consultant.

Nieteenstaande was ek lief  (iets wat ek nie werklik verstaan nie - bloed is dikker as Water) vir Ma en Pa. Saam met Lonely Buffalo het ons baie wonderlike tye gehad op sy manier het hy my baie geleer. Vandag dink ek dat ek so verdraagsaam was omdat ek nooit iets anders ervaar het nie.  (http://www.lavonn.net)